tiistai 22. joulukuuta 2015

22 LUUKKU // joulukalenteri 2015

Ylihuomenna on jouluaatto! Sehän vasta oli niin miten se on taas? Ulkona ei ole kyllä kovin talvisen näköstä. Lunta on, mutta se on jäistä ja koppuraista. Kaikkialla on liukasta ja puissa ei ole lunta... Nurmikkokin jostain kohdista pilkahtaa.

 En kuitenkaan tullut kirjoittamaan säästä. Alkaa ideat loppua tähän joulukalenteriin. Ideat minulla oli joka postaukseen, mutta ne on nyt vähän sellaisia, että niitä ei voi toteuttaa. Kohta on taas uusivuosi ja ajattelin kertoa minun ja kanien tavotteita vuodelle 2016.

Tein parista puhelin kuvista tämmöisen kollasiin. 1. Kuva on otetu mummolan pellon laidasta, kun Tikru pääsi maistelemaan voikukkia. 2. Toinen kuva on otettu ulkoaitauksesta kesällä, kun Tikru sai ruuan ulos. 3. Kuva on joku random Hertasta. 4. Kuva on vanha ja otettu joskus lokakuussa 2014.

Tikru
•Käydä enemmän kuin 4 näyttelyissä.
•Harjoitella esteitä enemmän ja näyttelyissä käydä pikku estekisoissa.
•Tietenkin terveenä pysyminen.
•Myös hyvän massassa yms pysyminen.

Hertta
•Käydä näyttelyissä.
•Käydä kokeilemassa ainakin kerran ulkomuotoluokkaa.
•Pitää käsiteltävyys hyvänä/ harjoitella käsittelyä.
•Lihaksien hankkiminen.
•Oppia käymään vessalaatikolla kunnolla.
•Tottua valjaisiin.

Elina (omistaja):
•Parantaa blogia, postauksia ja oppia lisää valokuvaamisesta.
•Pitää huone siistinä heinistä! ;D

Tuossa oli muutamia tavoitteita. Itselleni en keksinyt paljon mitään erikoista. Seuraavaa vuotta olen paljon miettinyt kanien suhteen ja olen kokonaan unohtanut toisen harrastukseni eli ratsastuksen. Käyn varmaan ihan normaalisti tunneilla, mutta ensi vuona aijon panostaa enemmän kaneihin ja viettää aikaa enemmän niiden kanssa. Viime heinäkuussa olin melkeen aina tallilla, koska minulla oli kuukauden ajan hevonen ratsastettavana 3 kertaa viikossa + kaikki muut talleilut esim kaverin hevosen luona.





4 kommenttia: