sunnuntai 23. elokuuta 2015

lehitä siellä , lehtiä täällä


Tänään aamulla viedessä Tikrun ulos huomasin, että kuinka on paljon lehtiä maassa. Tikrun häkki varsinkin päältä oli ihan lehdissä. :D Toisaalta mua ei haittaa, että tulee syksy. Heti syyskuun alussa lähdetään luokkaretkelle ja lokakuun alussa mulla on synttärit. Kesä oli niin sateinen ja ilmoiltaan aika huono niin alkoi odottamaan taleva. Silloin ei ole sentään satanut vettä koko talvea. 

Tikru

Tikru lähinnä vaan juoksenteli ympäriinsä ja tutkiskeli paikkoja. Oleli myös mökissään. Taisi eiliseltä olla sen verran väsy ettei se jaksanut hirvennä pomppia tai tehdä mitään erikoista. Häkkiin paistoi aurinko hankalasti joten kuvissa on tosi paljon varjoja. Oon jo kauan miettinyt, että häkkiä voisi siirtää, sillä se on ollut vuoden tuossa samassa kohdassa. :D Kuvatkin on ollut blogissa tosi samanlaisia, mutta nyt tänään otin vähän erikulmista ja oli sen verran aamu, että aurinko paistoi aika matalalta.


Uusi ruokakuppi verrattuna vanhempaan.. :D Oikeastaan tuo on ihan kiva, kun se on nuin iso.



Tulee mieleen sellanen kana joka on semmosen jutun päällä seisomassa. :D


Heta          
Hetasta oli vaikea saada kuvia, sillä se koko ajan puski mua ja ei suostunut ottamaan etäisyyttä. Mun oli pakko aina juosta täysiä johonkin, että saan kuvan kun se juoksee takaisin mun luokse. :D              




Näyttää iha pikkuselta :D


Rambo
Rambosta on vähän kuvia, sillä otin sen vain vähäksi aikaa ulos. Rambo oli rauhallisesti ja käveleskeli vain sinne minne minäkin. Miks kaikki seuraa mua?! :DDD Kertokaa toki haluatteko Rambosta jatkossakin kuvia.


Tosi edustava kuva. Yritin saada sen korvat eteenpäin, mutta se vaan lähti tulemaan mun luokse.

:3

Tällä kertaa tallaisia kuvia ja tykkäsittekö tämmöisestä postauksesta? Kertokaahan mielipiteenne kommenteilla. :)

3 kommenttia: